X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0
Czytaj ten artykuł w:

EU: programy promocji unijnych produktów rolno-spożywczych na 2019r.

Programy na 2019 r. promujące unijne produkty rolno-spożywcze będą koncentrować się przede wszystkim na rynkach spoza UE o największym potencjale wzrostu.

15 listopad 2018
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Komisja Europejska przyjęła program prac w zakresie polityki promocyjnej na rok 2019 w dniu 14 listopada. 191,6 mln EUR zostanie udostępnione na programy wybrane do współfinansowania przez UE - wzrost o 12,5 mln EUR w porównaniu z 2018. 89 mln EUR zostanie przeznaczone na kampanie w kraje o wysokim wzroście, takie jak Kanada, Chiny, Kolumbia, Japonia, Korea, Meksyk i Stany Zjednoczone. Część pieniędzy zostanie przeznaczona na promocję konkretnych produktów, takich jak oliwki stołowe.

Phil Hogan, komisarz ds. Rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich, powiedział: "Europa jest największym na świecie producentem wysokiej jakości żywności i napojów. Cieszę się, że mogę powiedzieć, że przy jeszcze większym nacisku na działania promocyjne w 2019 r. zwiększymy świadomość tego faktu w UE i krajach trzecich o dużym potencjale wzrostu, z korzyścią dla naszych rolników i producentów żywności, a rosnąca liczba umów handlowych oznacza większe możliwości dla naszych producentów. Komisja stoi za nimi, aby wesprzeć ich w promocji i eksporcie ich produktów. "

W samej UE koncentruje się się na kampaniach promujących różne systemy i oznaczenia jakości UE, w tym chronioną nazwę pochodzenia (ChNP), chronione oznaczenia geograficzne (CHOG) i gwarantowaną tradycyjną specjalność (GTS), a także produkty ekologiczne. Ponadto część funduszy jest przeznaczona na określone sektory, takie jak ryż wyprodukowany w sposób zrównoważony oraz owoce i warzywa. Ta ostatnia została specjalnie wybrana w celu promowania zdrowego żywienia wśród konsumentów w UE.

Zaproszenia do składania wniosków dotyczących konkretnych kampanii zostaną opublikowane w styczniu 2019 r. Będą otwarte dla szerokiego grona podmiotów, takich jak organizacje handlowe, organizacje producentów i grupy rolno-spożywcze odpowiedzialne za działania promocyjne.

środa 14 listopada, 2018/ EC/ UE.
http://europa.eu/rapid

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości Najnowsze wiadomości z branży

Newsletter o trzodzie na Twoim mailu

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji

Powiązane artykuły