X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0
Czytaj ten artykuł w:

Firmy spożywcze poświęcają więcej uwagi dobrostanowi zwierząt

Teraz, w piątym roku, BBFAW dokonał corocznego przeglądu,jak 99 wiodących na świecie firm spożywczych  zarządza ryzykiem i możliwościami związanymi z dobrostanem zwierząt gospodarskich.

2 luty 2017
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Według Animal Farm Investment Risk & Return (FAIRR), brytyjskie firmy spożywcze Cranswick, Marks & Spencer, Noble Foods i Waitrose osiągnęły najwyższe noty za zarządzanie i raportowanie co do dobrostanu zwierząt w raporcie Business Benchmark on Farm Animal Welfare (BBFAW).

Raport BBFAW, która jest tworzony we współpracy z wiodącymi organizacjami w zakresie dobrostanu zwierząt Compassion in World Farming, Światowej Ochrony Zwierząt oraz firmy inwestycyjnej Coller Capital, ujawnia, że firmy poświęcają coraz więcej uwagi kwestii dobrostanu zwierząt gospodarskich w obrębie łańcucha dostaw. Na przykład:

  • 73% przedsiębiorstw publikuje zasady dobrostanu zwierząt (w porównaniu do 46% w 2012);
  • 65% przesiębiorstw opublikowało cele dla polepszenie dobrostanu ( w porównaniu do 26% w 2012);
  • Jednak 42 z 99 firm znajduje się na dole zestawienia, między innymi takie globalne marki jak Domino’s Pizza Group i Starbucks Corporation.

W tym roku 13 firm zajmuje główne stanowiska w dwóch najwyższych szczeblach w Benchmarku. Firmy te wykazują silne zobowiązania wobec dobrostanu zwierząt gospodarskich i ustanowiły systemy i procesy zarządzania. Obejmują one Coop Group (Szwajcaria) Cranswick, Marks & Spencer, Migros, Noble Foods i Waitrose na Poziomie 1, BRF, Cargill, Co-op (UK), Greggs, McDonald, Tesco i Unilever na Poziomie 2.
 

 

poniedziałek 23 stycznia, 2017/ FAIRR.
http://www.fairr.org

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości 3trzy3 w 3 minuty

Cotygodniowy newsletter podsumowujący najnowsze informacje z 3trzy3.pl

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji