Rząd Kanady szuka informacji zwrotnej od osób fizycznych, przedsiębiorstw, organizacji społeczeństwa obywatelskiego, związków zawodowych, naukowców, grup tubylczych, rządów poszczególnych prowincji. Konsultacje są otwarte do 2 czerwca.
"Porozumienia handlowe mają wielkie znaczenie dla producentów wieprzowiny w Kanadzie, którzy ciężko pracują, aby rozwijać globalną reputację jako wiarygodnego dostawcę bezpiecznej, zdrowej i wysokiej jakości wieprzowiny", mówi prezes CPC Rick Bergmann. "70% kanadyjskiej produkcji świń jest eksportowanych, międzynarodowe możliwości rynkowe, takie jak Chiny, stwarzają stabilne miejsca pracy w całym kraju, przyciągają inwestycje i przyczyniają się do wzrostu gospodarczego".
Chiński rynek jest drugim co do wielkości partnerem handlowym w Kanadzie, po Stanach Zjednoczonych i jest rozwijającym się rynkiem. Kanada obecnie eksportuje do Chin co roku ponad 326 000 ton produktów z wieprzowiny i wieprzowiny do Chin, a w 2016 roku wzrosło o 144 procent (184,510 ton).
CPC angażuje się w budowanie silnych związków z Chinami. Podjęte już kroki obejmują otwarcie biura Canadian Pork International w Szanghaju i uruchomienie w 2016 roku marki Verified Canadian Pork w Pekinie i Hong Kongu. W tym roku CPI będzie wspierać promocje członkowskie w celu dalszego rozwoju rynku wieprzowiny w Chinach.
wtorek 7 marca, 2017/ Canadian Pork Council/ Kanada.
http://www.cpc-ccp.com