Do 30 września 2014 r. do ARR wpłynęło dziewięć ofert programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących: mięsa drobiowego wysokiej jakości; świeżego, schłodzonego i mrożonego mięsa wołowego oraz wieprzowego i przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów; oleju rzepakowego; przetworów ze zbóż; świeżych i przetworzonych owoców i warzyw; mleka i przetworów mlecznych takich jak: masło, sery, mleczka smakowe, mleko w proszku. Rynkami objętymi promocją mają być Polska, Słowacja, Japonia, Kanada, Chiny, Białoruś, Singapur, Tajwan, Nowa Zelandia, Mongolia, Kazachstan, Algieria, Korea Południowa, Wietnam i Republika Południowej Afryki.
Organizacjami z branży mięsnej, ktore wyszły z propozycjami były Związek „Polskie Mięso”; Konsorcjum w składzie: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant); Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny;
Łączny budżet programów wynosi prawie 29 mln Euro.
poniedziałek, 6 października 2014/ARR/ Polska
www.arr.gov.pl