X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Polska: Związek Polskie Mięso chce promować krajowe wyroby w Kanadzie i Japonii

Związek Polskie Mięso chce ruszyć z kampanią ,,Rozsmakuj się w Europie"
 

18 czerwiec 2015
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Związek Polskie Mięso w chwili obecnej szuka firmy, która podejmnie się wdrożenia trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej dot. mięsa wieprzowego realizowanej na rynku Japonii i Kanady pt. ,,Rozsmakuj się w Europie”

Budżet kampanii to ponad dziewięćset tysięcy euro. Program ma byćrealizowany w ramach Wspólnej Polityki Rolnej, ,,Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".

piątek 12 czerwca 2015/ ZPM/ Polska www.polskie-mieso.pl

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości Najnowsze wiadomości z branży

Newsletter o trzodzie na Twoim mailu

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji