Kampania "Let's meat!" organiozwana przez Związek Polskie Mięso umożliwiła naszym krajowym producentom udział w targach Japan Meat Industry Fair w Tokio. Targi ldbyły się w dniach 13-15 kwietnia 2016r. Specjalnie dla wystawców uczestniczących w targach przygotowane zostało stoisko kampanii, przeznaczone dla producentów i przetwórców mięsa wieprzowego. Ponadto, na zaaranżowanej przez ZPM powierzchni wystawienniczej, odbywały się pokazy kulinarne oraz degustacje potraw z mięsa wieprzowego, oparte na kuchni japońskiej.
Celem prowadzonych działań było zachęcenie Japończyków do wyboru mięsa wieprzowego pochodzącego z Europy i Polski. Europejska wieprzowina została zaprezentowana jako surowiec niezwykle wysokiej jakości, który świetnie smakuje oraz może stać się podstawą tamtejszej kuchni.
ZPM zamierza kontynuować działania podjęte w ramach kampanii, biorąc udział w przyszłorocznych targach Foodex Japan, Chiba.
Kampania „Rozsmakuj się w Europie” prowadzona będzie w latach 2015 – 2018. Skierowana jest do odbiorców biznesowych.
wtorek 19 kwietnia 2016r. /Polskie Mięso/ Polska www.polskie-mieso.pl