X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0
Czytaj ten artykuł w:

Promocja produktów rolno-spożywczych w UE i poza jej granicami

Komisja Europejska ogłosiła zaproszenia do składania wniosków dotyczących programów promujących europejskie produkty rolne na całym świecie oraz w UE.

17 styczeń 2019
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Łącznie 191,6 mln € zostało przydzielone na programy promocyjne w 2019 r., w tym 181,6 mln € na współfinansowanie programów i kolejne 10 mln € w przypadku zakłóceń rynku, z 179 mln € w 2018 r. Programy mogą obejmować szeroki zakres problemów, od ogólnych kampanii dotyczących zdrowego żywienia do konkretnych sektorów rynku.

89 milionów € zostanie przeznaczone na kampanie w krajach o wysokim wzroście, takich jak Kanada, Chiny, Kolumbia, Japonia, Korea, Meksyk i Stany Zjednoczone. Część pieniędzy zostanie przeznaczona na promocję konkretnych produktów, takich jak oliwki stołowe.

W samej UE działania koncentrują się się na kampaniach promujących różne systemy i oznaczenia jakości UE, w tym chronioną nazwę pochodzenia (ChNP), chronione oznaczenia geograficzne (CHOG) i gwarantowaną tradycyjną specjalność (GTS), a także produkty ekologiczne. Ponadto część finansowania jest przeznaczona dla określonych sektorów: ryżu wyprodukowanego w sposób zrównoważony, oliwek stołowych, wołowiny i cielęciny oraz świeżych owoców i warzyw. Ta ostatnia została specjalnie wybrana w celu promowania zdrowego żywienia wśród konsumentów w UE.

wtorek 15 stycznia 2019/ EC/ UE.
http://europa.eu/rapid

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości Najnowsze wiadomości z branży

Newsletter o trzodzie na Twoim mailu

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji

Powiązane artykuły