X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0
Czytaj ten artykuł w:

Unia Europejska: 39 mln € na wsparcie promocji produktów rolnych

Komisja Europejska zatwierdziła 27 programów promocji produktów rolnych w Unii Europejskiej oraz w krajach trzecich.

3 listopad 2014
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

Komisja Europejska zatwierdziła 27 programów promocji produktów rolnych w Unii Europejskiej oraz w krajach trzecich. Całkowity budżet tych programów, z których większość będzie realizowana przez okres trzech lat, wynosi 77,4 mln €, z czego 39 mln € z UE. Wybrane programy dotyczą różnych kategorii produktów, takich jak świeżych i przetworzonych owoców i warzyw, produktów mlecznych, produktów wysokiej jakości (ChNP, ChOG, TSGsand produkty organiczne), kwiaty, wyskiej jakości mięso, a także, po raz pierwszy, mięsa owczego.

Do dnia 15 czerwca 2014 r w ramach systemu informacji i promocji, służby Komisji otrzymały 43 propozycje programów celujących w rynek wewnętrzny i państwa trzecie w ramach drugiej fali wyboru programu na rok 2014. Po dokonaniu oceny, wybrano 27 programy, z czego 21 celuje w rynek wewnętrzny i 6 w państwa trzecie. Państwa trzecie to: Ameryka Północna, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód, Azja Południowo-Wschodnia, Japonia, Afryka Północna i Turcja.

Co więcej, dwa z przyjętych programów są tzw multi-programami, z organizacjami znajdującymi się w różnych państwach członkowskich, które wspólnie prowadzą kampanię promocyjną. W kontekście niedawno uzgodnionej reformy polityki promocyjnej, tego typu kampanie będą jeszcze bardziej promowane.

czwartek 30 października , 2014/ EC/ Unia Europejska.
http://europa.eu/rapid

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości Najnowsze wiadomości z branży

Newsletter o trzodzie na Twoim mailu

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji