W ramach badania zostaną przeanalizowane zmieniające się postawy i trendy konsumenckie na rozwiniętych i wschodzących rynkach eksportowych wieprzowiny w USA w 17 określonych krajach.
Oprócz analizy liniowych trendów konsumenckich, badanie Pork 2040 będzie oceniać trendy w rozwoju nowych technologii produkcyjnych i marketingowych, a także w rosnących obawach dotyczących ochrony środowiska oraz pojawiających się systemach prawnych, handlowych i regulacyjnych na całym świecie.
Chiny, które mają rosnącą i coraz bardziej miejską bazę ludności, będą pierwszym badanym krajem. Zostanie opracowana platforma badawcza, aby umożliwić amerykańskiemu przemysłowi wieprzowemu zaprojektowanie i wdrożenie długoterminowej strategii dotyczącej spożycia wieprzowiny w USA oraz dodanie kontekstu do jednego z najważniejszych rynków eksportowych.
wtorek 1123 listopada2018/ The National Pork Board/ Usa.
https://www.pork.org