X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0
Czytaj ten artykuł w:

USA: Program badań marketingowych Pork 2040

Krajowa Rada d.s. Wieprzowiny (NPB), Federacja Eksportu Mięsa Stanów Zjednoczonych (USMEF) i Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) ogłosiły, że zaangażują się w badania marketingowe o nazwie "Pork 2040".

15 listopad 2018
X
XLinkedinWhatsAppTelegramTelegram
0

W ramach badania zostaną przeanalizowane zmieniające się postawy i trendy konsumenckie na rozwiniętych i wschodzących rynkach eksportowych wieprzowiny w USA w 17 określonych krajach.

Oprócz analizy liniowych trendów konsumenckich, badanie Pork 2040 będzie oceniać trendy w rozwoju nowych technologii produkcyjnych i marketingowych, a także w rosnących obawach dotyczących ochrony środowiska oraz pojawiających się systemach prawnych, handlowych i regulacyjnych na całym świecie.

Chiny, które mają rosnącą i coraz bardziej miejską bazę ludności, będą pierwszym badanym krajem. Zostanie opracowana platforma badawcza, aby umożliwić amerykańskiemu przemysłowi wieprzowemu zaprojektowanie i wdrożenie długoterminowej strategii dotyczącej spożycia wieprzowiny w USA oraz dodanie kontekstu do jednego z najważniejszych rynków eksportowych.

wtorek 1123 listopada2018/ The National Pork Board/ Usa.
https://www.pork.org

Komentarze do artykułu

To miejsce jest przeznaczone do dyskusji między użytkownikami pig333.com a nie do zadawania pytań autorom artykułów
Skomentuj

Dostęp tylko dla użytkowników portalu 3trzy3. Zaloguj się aby dodać komentarz.

Nie jesteś subskrybentem tej zawartości Najnowsze wiadomości z branży

Newsletter o trzodzie na Twoim mailu

Zaloguj się i zapisz do subskrypcji

Powiązane artykuły